Warning: Creating default object from empty value in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/seoaal-core-/admin/ReduxCore/inc/class.redux_filesystem.php on line 29

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 96

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 98

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 260

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 262

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 283

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 351

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/targostar/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 353
ربات کسب درامد از تلگرام - فروش اشتراک ماهیانه و یا آثار تولیدی در تلگرام

ربات آپلودر پست و کسب درآمد از تلگرام

حتما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه میتوان از کانال خود در  تلگرام کسب درامد کنید و یا پست های ویژه ای در کانال خود ارسال کنید که بتوانید آمار آنها را مشاهده کرده و یکسری ویژگی مشخص که تلگرام بصورت پیشفرض آن را پشتیبانی نمیکند مانند پسورد دار کردن پست ها را بر روی آن اعمال کنید.

ربات کسب درامد از تلگرام و اپلودر پست

ربات ارسال پست VIP(ربات آپلودر تلگرام) میتواند تا حدود زیادی نیاز شما را برآورده کند.

با استفاده از این ربات شما می توانید پست های ویژه ای به کانال خود ارسال کنید. این پست ها مانند پستهای بلاگ میتواند با یک دکمه  کاربران شما را به ربات اختصاصی تان هدایت کند و کاربران در بات اختصاصی شما می توانند مطلب کامل را مشاهده کنند.

به عنوان مثال تصور کنید شما یک کانال معرفی فیلم و سریال دارید که گه کاه این کانال به دلیل نقض کپی رایت مسدود میگردد و تمام زحمات شما را به باد میدهد و یا شما تولید کننده و یا فروشنده آثاز هنری مانند موسیقی هستید و نیاز دارید کاربرانتان آثار شما را با کمترین زحمت بخرند و یا حتی از کاربران خود هزینه اشتراک ماهیانه در ازای ارائه اطلاعات سودمند دریافت کنید.

مشکلات بالا تماما توسط ربات ارسال پست(VIP) برطرف میشود.

این ربات که با زحمت جمعی از متخصصین آی تی ایجاد شده است دارای امکاناتی همچون:

✅ امکان ارسال پست های ویژه ( پست پولی )
✅ اپلود گروهی پست ها
✅ فروش فایل تکی
✅ تعریف و فروش اشتراک زمانی دلخواه به کاربران خود
✅ تنظیم رمز عبور برای دیدن پست ها
✅ تنظیم وضعیت حذف خودکار پس از نمایش پست برای کاربر
✅ مشاهده آمار و اطلاعات ربات
✅ درگاه پرداخت آنلاین برای فعالسازی سریع اشتراک کاربران
✅ امکان ایجاد لینک جوین اجباری برای کاربران استفاده کننده
✅ تمدید و شارژ کاربران بصورت دستی
✅ مشاهده لیست کاربران ربات
✅ تنظیمات مدیریتی مانند تنظیم متن دکمه ها و …
✅ ارسال مستقیم پست به کانال شما

میباشد. توجه کنید تمامی این امکانات بصورت اختصاصی بر روی ربات اختصاصی خودتان( token مخصوص خودتان) راه اندازی میگردد و هیچ نام و نشانی از سازنده اصلی در آن قابل مشاهده نیست.

آموزش ایجاد ربات اختصاصی

شما پس از ورود به ربات با زدن دکمه ساخت ربات توکن مخصوص به خود را که قبلا از botfather دریافت کرده اید را ارسال میکنید و سپس ربات اختصاصی خود را استارت میکنید. به همین سادگی همه چیز برای کسب درامد و متمایز کردن کانالتان آمادست.

حالا میتوانید با استفاده از دکمه تنظیمات ویژگی های زیر را تنظیم کنید

افزودن کانال: شما با ادمین کردن ربات در کانال خود میتوانید از ویژگی ارسال مستقیم پستها به کانال استفاده نمایید. نگران نباشید ربات هیچ پیامی بدون اجازه شما به کانالتان ارسال نخواهد کرد

وضعیت استفاده از ربات: در این قسمت شما میتوانید وضعیت استفاده از ربات را مشخص کنید که وضعیت به دو صورت رایگان و اشتراکی در دسترس شما می باشد.

پیام خوش آمد گویی اولیه: پیام خوش آمد گویی که کاربران با استارت ربات شما دریافت خواهند کرد.

متن دکمه دانلود یا همان ادامه مطلب : این همان دکمه جادوییست! کاربران با زدن این دکمه در پایین پست های کانالتان به ربات هدایت میگردند

تنظیمات عضویت اجباری: شما می توانید کاربران خود را به عضویت در کانال خود دعوت کنید تا پس از ان بتوانند از خدمات ربات استفاده کنند.

پیام دکمه تماس با ما: این دکمه ارتباط شما با کاربران رباتتان میباشد که میتوانید در آن اطلاعات تماس خود را قرار دهید

خب! پس از تنظیمات اولیه ربات نوبت به ارسال پست در کانالتان است. شما به دو روش میتوانید پست های خود را آپلود و ارسال نمایید.

 

۱ ارسال بصورت تکی:

زمانی که شما بخواهید یک پست را آماده و ارسال کنید کافی است با زدن این دکمه وارد فرایند ارسال شوید. در مرحله نخست شما میبایست پست اولیه خود را تنظیم کنید. کاربران با دیدن این پست و زدن بر روی دکمه زیر آن به ربات شما هدایت میشوند. مثلا شما میخواهید یک آهنگ برای فروش قرار دهید.خب در پست اولیه شما یک دمو(ربات ساخت دمو از آهنگ) و توضیحات کوتاهی از آهنگ نهایی در اختیار کاربرانتان قرار میدهید.

در مرحله بعد شما میبایست پست اصلی خود را ارسال کنید. این همان پستی است که کاربر پس از ورود به ربات و استارت آن مشاهده خواهد کرد.

در مرحله بعد شما میتوانید قیمت پست را مشخص کنید که میتواند رایگان و یا پولی باشد. دقت کنید چنانچه پست شما پولی باشد کاربر برای مشاهده آن میبایست با استفاده از دکمه خرید اقدام به پرداخت وجه نماید تا بتواند پست را مشاهده کند.

۲ ارسال بصورت گروهی:

این روش نسبت به روش قبل کمی ساده تر و سریع تر است. شما میتوانید پس از انتخاب این دکمه تمام پستهایی که مایل به ارسال به کانال خود هستید را بصورت تک به تک ارسال کنید و پس از اینکه همه پست های مورد نظر خود را ارسال کردید با زدن کلید /save آنها را برای استفاده ذخیره و یا آپلود کنید.

 

پس از اینکه شما پست های خود را آماده کردید قبل از ارسال به کانال میتوانید تنظیمات بیشتری بر روی آن اعمال کنید این تنظیمات شامل موارد زیر میباشد:

 

ست کردن پسورد: شما با انتخاب پسورد برای پست خود میتوانید از آن محافظت کنید.کاربرانی که پسورد را دارند میتوانند آن پست را مشاهده کنند

تغییر قیمت: اگر قیمت را اشتباه وارد کرده اید میتوانید آن را ویرایش کنید

انتخاب زمان حذف خودکار : با استفاده از این دکمه شما میتوانید پست ارسال شده برای کاربر خود را پس از یک زمان مشخص حذف کنید.

انتخاب عنوان: چنانچه پست شما پولی است از این عنوان در صفحه پرداخت استفاده خواهد شد

تغییر پست اولیه: چنانچه مشکلی در پست اولیه وجود دارد با استفاده از این دکمه آن را ویرایش کنید

مشاهده امار و اطلاعات: آمار و اطلاعات پست خود را مشاهده کنید مانند: تعداد بازدید – تعداد خرید و …

تنظیم حالت محافظت شده: با فعال کردن این دکمه امکان فوروارد و یا ذخیره پست شما وجود نخواهد داشت

خب ممکن است سوال بپرسید من مایل نیستم همه پست های خود را بصورت غیر رایگان ارائه کنم و نیاز دارم کاربران از من اشتراک زمان دار خریداری کنند. پاسخ شما در دکمه ساخت پکیج زمانی خلاصه میشود

با استفاده از دکمه افزودن پکیج شما میتوانید بسته های دلخواه قیمتی برای استفاده از ربات تعریف کنید.

در مرحله اول پس از زدن این دکمه شما میبایست یک عنوان برای پست خود انتخاب کنید سپس در مرحله بعد مدت زمان فعال بودن بسته بر اساس روز را وارد کنید و در اخرین مرحله قیمت بسته خود را انتخاب کنید.

برای فعال شدن این ویژگی ابتدا از بخش تنظیمات نوع استفاده از ربات را به حالت اشتراکی تغییر دهید حالا کاربرانتان پس از ورود به ربات ابتدا میبایست یکی از بسته هایی که در مرحله قبل تعریف کرده اید را خریداری کنند.

درگاه پرداخت ندارید؟ نگران نباشید ما درگاه پرداخت را در اختیار شما قرار میدهیم اما برای تضمین ارائه خدمات توسط شما فرایند تسویه حساب تا ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد.

شما با استفاده از دکمه کیف پول در هر لحظه میتوانید موجودی حساب خود را مشاهده بفرمایید و در زمان مورد نیاز اقدام به تسویه وجه آن نمایید.

برای ورود به ربات اینجا را کلیک کنید

 

و برای مشاهده سایر ربات های ما اینجا کلیک کنید

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*